28/4 - 2/5 -06! ;D

Hah , jag var nyss inne i en blogg grej och hittade detta som jag och moa skrev efter jag vart med henne första gången på öland : -


Öland, 28/4 - 2/5-06 .. :) <3
NATTA och MOA på Öland :) riktiga bondajäntor :) !

först nåra fina vänner, som vi träffa;
Snobb Johan, Pappa betalar. (Förlåt Johan, men .. aa puss på dig ;) )
Elias, mamma säger att jag har tjock benstomme, men på kvällarna gråter jag för jag vet att jag är tjock. & Mamma säger att tjocka barn inte kan pussas, men de kan dom *SMACK*
Albin, Västervik.
Johan, som inte kunde säga r. Mm, gott &Great.
Fredrik hälsar! Eller han skulle i all fall gjort det om han var här :).
Johannes, :) .

Sen lite grejer vi gjorde sent in på kvällen:
först den där grejen som man skrev tjejnamn killnamn och ngt man gör plats och läge.
här blev det lite tokigt; "Erica och Juden vickar på tårna till höger om Öland." "Tina och Manik åker bil med bänken". "Bella och Basse cyklar framför tandläkarstolen". Aaa, det var flera sjuka grjer, men dom här var bäst. :)

Sen historiegrejen, vi skrevtvå halva meningar var. där det är ett hack ner byter vi person;
Moa sa att hon trodde på spöken för att hennes mormor har blått hår. Hon är

vacker i sitt korta, röda hår. Jah avgudar tjejer med

toffsar på huvudet och melontuttar. Det står en stol

och ett bord i ek. Jag gillar att sitta på ek, det är så


mörkt ute.Ska jag våga kissa, någon kanske nyper mig i rumpan när jag sitter där, men vem

skulle göranågot sådant liksom? -Buy me dimonds and roubins, liksom vad gör man när

allt går fel?! Men nu ska jag kissa trotts allt.




Haha, fan vad kul vi hade då .  bästa tiderna i mitt liv = moa + familj på torpet :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0